تور ارمنستان هوایی

گردشگری امیری 19 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 17 دقیقه

دوست دارید سفر و گردش خود در ارمنستان را در کمترین زمان آغاز کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، تور ارمنستان هوایی را انتخاب کنید. از تهران تا ایروان به صورت هوایی تنها یک ساعت و نیم پرواز خواهید داشت. با این شیوه در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. تمام هماهنگی های لازم با ایرلاین نیز توسط تور انجام می شود تا سفری راحت را تجربه کنید.

با این حال، این روش برای سفر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. به خصوص اگر به خواهید در اوج سفرهای تفریحی، این کار را انجام دهید. در نتیجه برای سفر خود به دسترسی برنامه ریزی کنید. اگر تور های لحظه آخری یا چارتری را انتخاب کنید با هزینه کمتری سفر هوایی خود به ارمنستان را انجام خواهید داد.

آشنایی با ارمنستان

در تور ارمنستان با تاریخ، فرهنگ و زیبایی طبیعی آن آشنا خواهید شد. ارمنستان با میراث غنی و تاریخی خود هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. از نقاط برجسته ارمنستان حتما به مکان های تاریخی باستانی باید اشاره ای داشته باشیم. مجموعه ای چشمگیر از صومعه ها و کلیساهای قرون وسطایی که تعداد زیادی از آنها به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. در میان آنها مشهورترینشان صومعه گغارد است که در صخره حکاکی شده است.

در زمان سفر هوایی به ارمنستان در پایتخت این کشور، ایروان بر زمین خواهید نشست. شهری پر جنب و جوش که ترکیب مدرنیته با سنت را به خوبی می توان در آن دید. ایروان به تنهایی جاذبه های متعددی دارد از جمله آبشار، تاسیسات هنری در فضای باز و مناظر خیره کننده از کوه آرارات.

اگر از علاقمندان طبیعت هستید، ارمنستان بهترین مکان برای سفر شما خواهد بود. کوه های زیبا، دره های عمیق، دریاچه های ارام و جنگل های سرسبز شما را به بازدید از آنها دعوت می کند. دریاچه سوان، یکی ازبزرگترین دریاچه های مرتفع جهان در این کشور است. مقصدی که فرصت های زیادی از جمله شنا، قایق سواری و ماهیگیری در اختیار گردشگران قرار می دهد.

غذاهای ارمنی از ویژگی های مهم این کشور هستند که نباید از دستشان داد. غذاهایی که تحت تاثیر طعم های مدیترانه و خاورمیانه ایجاد شده اند. خوراک های سنتی مانند دلمه، خوروت، لواش و انواع پنیر در سفره های ارمنی دیده می شوند.

مهمان نوازی در فرهنگ ارمنی ریشه ای عمیق دارد. مردم محلی به گرمی استقبال می کنند و همین مسئله باعث شده تا زیر ساخت های گردشگری در کشور توسعه یابد. چه به تاریخ، طبیعت یا صرفا آشنایی با فرهنگ آنها علاقمند باشید، ارمنستان تجربه ای خاطره انگیز را ارائه می دهد.

اطلاعات اصلی و جالب درباره کشور ارمنستان

واحد پول: درام

مذهب رسمی: مسیحیت

کد تلفن کشور ارمنستان: 0374

کد تلفن شهر ایروان: 10

پلیس: 102

آمبولانس: 103

آتش نشانی: 101

اختلاف زمان با تهران: ایروان 30 دقیقه جلوتر است .

از معدود کشورهایی که تنها یک قوم یعنی ارامنه را دارد.

بهشت پرندگان است و 345 گونه پرنده در آن زندگی می کنند.

کشوری باستانی که اولین بار در نسخه خطی در سال 520 قبل از میلاد به آن اشاره شده است.

در ارمنستان شطرنج به عنوان یک درس اجباری در مدارس تدریس می شود.

آب و هوای کشور ارمنستان و بهترین زمان برای سفر

برای انجام تور ارمنستان هوایی می توانید زمان های مختلفی از سال را انتخاب کنید. ارمنستان زمستان های سرد و تابستان های گرمی دارد. بارندگی معمولا زیاد نیست. در این کشور کوهستانی، دشتی وجود ندارد. هر چه میزان ارتفاع بیشتر شود، آب و هوا سرد و بارندگی و برف بیشتر خواهد شد. در مقابل در ارتفاعات کمتر باران بسیار کم و تابستان ها بسیار گرم است.

زمان بندی تور ارمنستان به گونه ای انجام می شود تا در شرایط مساعد از زیبایی های این کشور دیدن کنید. بهترین زمانی که گردشگران از طبیعت و محیط ارمنستان لذت می برند اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر است. تورهای ارمنستان در بازه های زمانی مختلفی برگزار می شوند و طول مدت سفر مشخص خواهد کرد که از چه مکان هایی دیدن می کنید. می توانید برنامه های تور را از مشاوران ما دریافت کنید.

هتل های ارمنستان و انتخاب بهترین گزینه

برای انتخاب بهترین هتل پیشنهاد می کنیم درباره آنها تحقیق کنید. نظرات مسافران قبلی را بخوانید و از جزئیات خدمات و اتاق هایشان با خبر شوید. انتخاب هتل در اختیار شما است، امّا نگران نباشید اگر مطمئن نیستید کدام گزینه را انتخاب کنید، با ما در میان بگذارید. در این بخش به لیستی از هتل های محبوب اشاره ای خواهیم داشت تا فهرستی برای شروع انتخاب خود داشته باشید.

هتل نورت اونیو (North Avenue hotel)

هتلی 4 ستاره در مرکز شهر ایروان که در چند قدمی خانه اپرا و میدان جمهوری قرار گرفته است. دارای Wi-Fi رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران و سرویس اتاق است. این هتل شامل اتاق های: استاندارد دو نفره، اتاق دولوکس دو نفره، سوئیت جونیورو سوئیت اجرایی می شود.

هتل آنی پلازا (Ani Plaza Hotel)

یک هتل 4 ستاره دیگر در منطقه تفریحی و تجاری ایروان که علاوه بر وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته، دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا نیز می شود. رستوران همیشه آماده پذیرایی از شما است. اتاق ها شامل: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق سوپریور دو نفره، سوئیت جونیور و سوئیت بزرگ می شود. این هتل با فرودگاه 35 دقیقه فاصله دارد.

آنی سنترال این (Ani Central Inn)

هتل 4 ستاره آنی سنترال در مرکز شهر ایروان با میدان جمهوری و گالری هنر ملی تنها ده دقیقه پیاده فاصله دارد. وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سونا، رستوران دارد و براساس 520 نظر از کاربران امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است. اتاق های یک نفره، دو نفره، دولوکس و سوئیت جونیور و خانوادگی را ارائه می دهد.

هتل بست وسترن پلاس کانگرس (Best Western Plus Congress Hotel)

این هتل نیز در مرکز شهر ایروان، در کنار پارک کودکان واقع شده است. تنها با 5 دقیقه پیاده روی به میدان جمهوری و موزه تاریخ ارمنستان خواهید رسید. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان در محل، باغی بزرگ با استخر و صندلی های آفتابگیر، سونا و رستوران را به مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق ها شامل استاندارد یک نفره، استاندارد دو نفره، سوپریور دو نفره، دولوکس و سوئیت خانوادگی می شود.

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson Blu Hotel Yerevan)

هتل 5 ستاره برتر در ایروان که در مرتفع ترین قسمت خیابان آزاتوتیان با چشم اندازی از دریاچه، شهر و کوه آرارات واقع شده است. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام و رستوران از ویژگی های این هتل هستند. امتیاز این هتل براساس 862 نظر گردشگران 4.25 از 5 بوده است.

سوغاتی های ارمنستان

زمانی که با تور هوایی ارمنستان به این کشور قدم بگذارید باید به فکر خرید سوغاتی و یادگاری نیز باشید. خوشبختانه این کشور سوغات متنوعی دارد. صنایع دستی که شامل انار نمادین و جواهرات می شود تا انواع خوراکی های خوشمزه که می توانید خریداری کنید. در بین آنها به چند مورد اشاره خواهیم داشت:

  • خاچکار
  • قالی ارمنی
  • صنایع دستی با طرح انار
  • جواهرات نقره
  • عروسک های چوبی
  • دودک
  • قهوه و شکلات
  • مربای گردو

در گشت شهری با تور ارمنستان به مراکز خرید و بازارهای محلی سر خواهید زد. در این مراکز می توانید انواع لباس های سنتی ارمنستان یا برندهای جهانی را خریداری کنید. لباس های از برند های معروف جهان در پاساژهای این کشور شعبه های مختلفی دارند. پس پیشنهاد می کنیم با انتخاب تور هوایی ارمنستان با تخفیف های ویژه در هزینه سفر صرفه جویی کرده و بودجه باقی مانده را صرف خرید کنید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW