قیمت تور کیش برای کودکان

گردشگری امیری 12 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 13 دقیقه
قیمت تور کیش برای کودکان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که هزینه خرید بلیط کیش برای کودکان و نوزادان، کم تر از بزگسالان است. همچنین هزینه هتل ها با بزرگسالان فرق دارد. ولی همیشه این طور نیست. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

 

کیش یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری ایران برای خانواده‌ ها است. این جزیره زیبا، جاذبه‌ های گردشگری متنوعی برای کودکان و بزرگسالان دارد. از جمله تفریحات کیش برای کودکان می ‌توان به پارک‌ های آبی، شهر بازی ‌ها، باغ وحش، آکواریوم، موزه‌ ها و مراکز خرید اشاره کرد.

در ادامه، به جاهایی در کیش که برای کودکان جذاب است، قیمت تور کیش برای کودکان، و هتل های جذاب کیش برای کودکان می پردازیم.

مسافر کودک و نوزاد چند سال دارد؟

کودکان بین 2 تا 12 سال، مسافر کودک حساب می شوند.

همچنین، نوزادان تا دو سال، مسافر نوزاد حساب می شوند.

تفریحات کیش برای کودکان

خانواده هایی که بچه کوچک دارند، باید در سفر به فکر تفریحات فرزندان خود هم باشند.

جزیره کیش به عنوان یکی از زیباترین جزایر ایران، انواع تفریحات جذاب و مناسب برای کودکان را ارائه می ‌دهد، از مدرن ترین امکانات تفریحی گرفته تا فضاهای طبیعی خیره‌ کننده. کیش مکانی است که حتما باید برای سفر با کودکان، در نظر داشته باشید.

بهترین جاهای کیش برای کودکان عبارتند از:

شهر بازی هایلند

شهر بازی هایلند کیش یکی از بزرگترین و محبوب ‌ترین شهر بازی ‌های ایران است. این شهر بازی دارای بیش از 60 وسیله بازی هیجان ‌انگیز و مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. از جمله وسایل بازی شهر بازی هایلند می ‌توان به چرخ و فلک، ترن هوایی، تاب، ماشین برقی، قطار کودکان، استخر توپ، ترامپولین، سالن بولینگ و بازی ‌های کامپیوتری اشاره کرد.

پارک برفی

پارک برفی کیش اولین پارک برفی ایران است که در سال 1397 در جزیره کیش افتتاح شد. این پارک دارای یک فضای برفی بزرگ با دمای زیر صفر درجه سانتیگراد است که در آن می ‌توانید به اسکی، سورتمه‌ سواری، بازی‌ های برفی و اسکیت روی یخ بپردازید. پارک برفی کیش برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

آکواریوم کیش

اگر علاقه مند به دنیای زیر آب هستید، حتما از آکواریوم کیش دیدن کنید. آکواریوم کیش دارای بیش از 250 گونه مختلف آبزی از جمله کوسه، سفره ماهی، ماهی مرکب، ماهی ‌های رنگارنگ استوایی و غیره است.

پارک ماسه

در پارک ماسه کیش می ‌توانید به ساختن قلعه‌ های ماسه ‌ای، مجسمه ‌سازی و بازی‌ های مختلف با ماسه بپردازید. این پارک برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش دارای بیش از 500 گونه مختلف پرنده از سراسر جهان است. انواع پرندگان مختلف مانند فلامینگو، لک لک، پلیکان، کاسکو و غیره در این باغ وجود دارند.

دلفیناریوم کیش

در دلفیناریوم، بیش از 10 دلفین برنامه ‌های نمایشی مختلفی اجرا می ‌کنند. تماشای این نمایش ها برای کودکان و بزرگسالان بسیار لذت بخش است.

کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش یک کشتی تفریحی است که دور تا دور و کف آن از شیشه ساخته شده، و شما می توانید از نزدیک دنیای خارق العاده زیر آب را تماشا کنید.

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن با بیش از 30 وسیله آبی هیجان ‌انگیز از جمله سرسره‌ های آبی، رودخانه خروشان، موج ‌سواری، استخر موج و غیره، برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

فان کلاب

فان کلاب کیش دارای امکانات و تفریحات مختلفی از جمله کارتینگ، پیست مینی گلف، سالن بولینگ، بازی ‌های کامپیوتری، سینما و غیره است. فان کلاب کیش برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

پاراسل مخصوص کودکان

پاراسل یکی از تفریحات هیجان‌ انگیز و محبوب در جزیره کیش است و برای کودکانی که به پرواز علاقه دارند، بسیار شگفت انگیز است. در پاراسل، شما سوار بر یک چتر نجات می ‌شوید و با استفاده از یک قایق موتوری به آسمان کشیده می ‌شوید. این ورزش برای کودکان بالای 2 سال مناسب است.

قیمت تفریحات کودکانه در کیش چگونه است؟

قیمت تفریحات کودکانه در کیش با توجه به نوع تفریح، مکان مورد نظر، مدت زمان استفاده، زمان سفر و امکاناتی که مکان تفریحی ارائه می دهد، متفاوت است.

به طور کلی، قیمت تفریحات کودکان در کیش در مقایسه با سایر شهرهای ایران، گران ‌تر است.

البته نگران نباشید. چون جاهای دیدنی و تفریحات کیش آن قدر زیاد است که برای هر قشری مراکز تفریحی زیادی وجود دارد. شما می توانید با در نظر گرفت بودجه خود، جاهای مناسب برای تفریح کودکانتان را انتخاب کنید.

قبل از سفر، با مراجعه به وب ‌سایت ‌ها یا تماس با مراکز تفریحی، می توانید اطلاعات دقیقی از قیمت‌ تفریحات آن ها کسب کنید.

آیا خرید بلیط جداگانه هواپیما برای کودکان لازم است؟

بله، خرید بلیط هواپیما برای کودکان به صورت جداگانه لازم است. حتی اگر کودک شما صندلی اشغال نمی ‌کند و بر روی پای والدین می ‌نشیند، باز هم باید برای او بلیط تهیه کنید.

این اقدام به منظور رعایت ایمنی کودکان در صورت وقوع حوادث و تأمین تجهیزات لازم است.

تور کیش برای کودکان هم مانند بزرگسالان، به دو صورت سیستمی و چارتری قابل خریداری است، که به ترجیحات شما بستگی دارد.

قیمت تور کیش برای کودکان و خرید بلیط هواپیما

قیمت تور و بلیط کیش برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

برای خرید تور هوایی کیش، نوزادان و کودکان نیز نیاز به بلیط دارند. قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان تا دو سال نیم بها، و برای کودکان دو تا دوازده سال، دو سوم قیمت بلیط بزرگسالان است.

البته، قیمت بلیط هواپیمای کیش برای کودکان، بسته به شرکت هواپیمایی، مسیر پرواز، زمان خرید بلیط و تاریخ سفر متغیر است.

قیمت بلیط چارتر کیش برای کودکان و نوزادان

معمولا، قیمت بلیط چارتر کیش برای کودکان و نوزادان، خیلی با بزرگسالان تفاوتی ندارد.

قیمت تور چارتری کیش به طور کلی ارزان ‌تر و مقرون به صرفه تر از تور سیستمی است. ولی چون قیمت تور چارتر بزرگسالان با کودکان تقریبا یکی است، در برخی مواقع، رزرو تور کیش با پرواز سیستمی به صرفه ‌تر است.

بلیط هواپیما تا چه سنی نیم بها است؟

قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان تا دو سال، نیم بها است.

آیا کودک تنها می تواند به صورت هوایی به کیش سفر کند؟

کودکان زیر 5 سال نمی ‌توانند به تنهایی و با پرواز هوایی به کیش سفر کنند. اما کودکان بین 12-5 سال، در شرایط خاص می توانند تنها سفر کنند.

هتل مناسب برای کودکان در کیش

در جزیره کیش هتل ‌های زیادی وجود دارد که خدمات ویژه ‌ای برای کودکان ارائه می‌ دهند. از جمله امکاناتی که این هتل‌ ها دارند می ‌توان به استخر مخصوص کودکان، پارک بازی، اتاق بازی و خدمات نگهداری کودکان اشاره کرد.

3 تا از بهترین هتل های  کیش برای کودکان:

  1. هتل شایگان
  2. هتل مارینا
  3. هتل ترنج

سخن نهایی

در نهایت باید گفت، قیمت تور کیش برای کودکان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سن کودک، نوع خدمات، زمان سفر و نوع بلیط هواپیما (چارتری یا عادی). با توجه به این عوامل، قیمت خرید تور کیش برای کودکان می ‌تواند متفاوت باشد.

برای برنامه ‌ریزی بهتر، می توانید قبل از سفر با ما در سیوان دشت آریا تماس بگیرید، و از اطلاعات دقیق رزرو تورهای کیش برای کودکان مطلع شوید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW